Sherpa rallye 2012

24.10.2012
sherpa-rallye-2012

Pokrok nezastavíš a ani developerov nie. A tak aj zo zoznamu nosičských chát v najbližšom období jedna ubudne. Nosičov vystrieda nová lanovka. Aj preto sa tohtoročná Sherpa relly konala práve na Kamienku pod Chopkom. Je dôvodné podozrenie, že chatár Marcel Melicherčík má dobré styky a protekciu u vyšších mocností :-)  Na poslednú chopkovo-kamienkársku Sherpa relly vybavil tam hore ukážkové jesenné počasie s letnými teplotami.

A tak sa na nakladanie na Srdiečku pretekári predierali davmi turistov, tiahnucich na Chopok a do okolitých destinácií. Známy organizačný výbor usilovne zapisoval, vážil, fotil a kameroval. Čosi pred 11.hodinou sa všetkým "nosením postihnutým"  prihovoril predseda Sherpov, predseda Sherparelly klubu, zruženia Sherpov, Sherpa osobne a chatár chaty pod Rysmi Viktor Beránek. A potom sa už tiahlo na štart - za blato za ratrakom, za lanovku. Tam kdesi bola pomyslená štartová čiara.

45 Sherpov a 25 Sherpkýň sa pustilo s chuťou do nie až tak chutného kopca - smer Kamienka. Trať viedla serpentínkami cez les a potom malebným rozkopaným staveniskom popri hoteli Kosodrevina. Odtiaľ už začínal nosičský mordor - hore turistickou cestou po veľkých kameňoch a so slnkom, pražiacim do chrbta. Príbeh "Ide ťava Saharou" nemal konca, ale nakoniec sa šťastne skončil a všetci dorazili do cieľa. Aj keď samozrejme každý  v inom rozpoložení a inom čase. Bolo aj veľa "taktikov" z radov šerpov, úmyselne sa šetriacich na večernú Šerpa šou. A tak sa vraj našli aj takí, čo to šli na 54 štandov :-)) Čo sa výsledkov týka - presné časy a umiestnenia nie sú známe, nakoľko tvor za to zodpovedný zdrhol hneď po vyhlásení nevedno kam :-((( Vraj sa šiel voziť na vrtuľníku. Takže ak - tak dodatočne doplníme.

Našej pozornosti neušli aspoň prvé miesta. V mužoch ako prý šerpa prišiel Matúš Vnenčák pred Maťom Fabšíkom a Rasťom Goriščákom zo Zamky. V súťaži Lady sherpa relly vyhrali Ex equo Lenka Hiklová a Miška Izakovičová. Súťaž o najkrajšiu nosičku (cenu odbornej erotickej komisie) získala Nika Volnárová :-)) Budem citovať šéfa týchto pretekov, keď poviem že víťazom nie je ten, kto vyhrá Sherpa relly, ale ten, kto vyhrá Šerpa šou. Mená víťazov v tejto kategórii zatiaľ nie sú známe. Tipy na vhodných kandidátov radi doplníme :-))Tohtoročná Šerpa šou vraj trvala do neskorých denných nedeľných hodín :-))

Budúcoročná Sherpa relly 2013 povedie na chatu pod Rysmi, toľko info od prezidenta slovenských Sherpov. Horám a nosičom zdar.

Sisa

1. Michaela Izakovičová     1:05:52

3. Mirka Paliderová              1:11:50

Fotky Sherpa rallye 2012

https://www.sloger.sk Eshop davorin.sk www.adamsport.eu Eshop davorin.sk JM SPORT Adam Sport - Kreuzspitze GT